weitere Informationen zu Lehrveranstaltungen  Lehrveranstaltungen    
 
weitere Informationen zu Wirtschaftswissenschaften  Wirtschaftswissenschaften    
 
weitere Informationen zu 2. Master-Studiengänge  2. Master-Studiengänge    
 
weitere Informationen zu 2.1 Betriebswirtschaftslehre  2.1 Betriebswirtschaftslehre    
 
weitere Informationen zu 2.1.7 Major/Minor Ergänzung Marketing  2.1.7 Major/Minor Ergänzung Marketing    
   
Vst.-Nr. Veranstaltung Vst.-Art Aktion
040414 Market-oriented Leadership   -   apl. Prof. Dr. Gensler-Wiesel Jansen Michel-Angeli V/Ü
040153 Advanced Market Research   -   apl. Prof. Dr. Gensler-Wiesel Richter Dewender Michel-Angeli V/Ü
040184 Innovation Management | Entrepreneurship 1   -   Prof. Dr. Wiesel Stein V/Ü
040323 Customer Relationship Management and Direct Marketing   -   Dr. Felten Gerke V/Ü
040210 Sales Management   -   Prof. Dr. Krafft Kalwey V/Ü
040322 Consumer Behavior   -   Prof. Dr. Krafft Mack V/Ü
040207 Entertainment Media Marketing   -   Behrens Prof. Dr. Hennig-Thurau Herting V/Ü
040279 Seminar | Marketing Analytics and Data-Driven Business Strategies   -   Prof. Dr. Hennig-Thurau Dr. Böing Herting Seminar
040424 Seminar | DoIT! How to manage the customer decision journey?   -   apl. Prof. Dr. Gensler-Wiesel Seminar
040324 Seminar | Latest Methods in Marketing Research   -   Ferié Eravci Seminar
040277 Media*lab   -   Prof. Dr. Hennig-Thurau Mayr Workshop
040271 Applied Business Simulation Mentoring   -   Prof. Dr. Krafft Prof. Dr. Hennig-Thurau Okoutsidou Jütte Seminar
040272 Circle of Excellence in Marketing Workshop: Roland Berger   -   Herting Seminar
040281 Circle of Excellence in Marketing Workshop: Windmöller & Hölscher   -   Herting Seminar
040430 Seminar | How to Market REALLY BIG Products: The Success Factors of B2B Marketing. A Project Seminar in Cooperation with Windmöller & Hölscher (W&H)   -   Prof. Dr. Hennig-Thurau Herting Seminar